Wij heten onze nieuwe collega Hans Derksen van harte welkom!

25 maart 2020   |   
  • Delen

Hans is ruim 29 jaar werkzaam geweest als binnendienst medewerker in de las en snijtechniek, zowel handmatige als machinale processen bij een lastechnische groothandel in Nijmegen. Hier was hij het aanspreekpunt over alles met betrekking tot de las- en snijtechniek (storingen, verhuur, keuringen, kalibratie, gassen, advies lasapparatuur, toebehoren enz.).

"Mijn naam is Hans Derksen, ik ben 56 jaar woonachtig in Elst met mijn vrouw Angelique waar ik al bijna 30 jaar mee getrouwd ben. Samen hebben wij 2 zonen, een tweeling van 28, zij hebben het ouderlijk huis inmiddels verlaten.

In mijn vrije tijd, kan ik helemaal opgaan in de historie/techniek van de 2e wereld oorlog, met speciale aandacht voor Market Garden, waar ik dus ook regelmatig aan battlefield tours deelneem, lezingen/discussie avonden volg en slagvelden bezoek.

Door omstandigheden ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging in de gas- en lastechniek. En ik vond mijn plekje bij Huisman te Tiel. Het voelde meteen vertrouwd en er was een goede klik met mijn collega’s. Hun programma met A- merken als Binzel, Esab, Migatronic,Hypertherm zijn mij bekend.Ik heb jarenlange kennis en ervaring opgedaan met deze merken, ik heb er niet alleen mee gewerkt, maar ook diverse trainingen in gevolgd.

Omdat ik jaren als werkplaatsplanner heb gewerkt kan ik zeer goed adviseren wanneer u een storing heeft aan uw lasapparatuur, lastoorts, afzuiging, leidingwerk enz. Maar ook wanneer u op zoekt bent naar een specifiek onderdeel voor uw lasmachine (ongeacht welk Merk/Type), kan ik u meestal van het juiste advies/onderdeel voorzien. Soms kunnen problemen al door wat kleine aanpassingen of wijzigingen worden opgelost of verbeterd. Als het probleem dieper zit, zal ik u ook correct kunnen informeren wat de eventuele mogelijkheden van reparatie zijn of advies geven over vervanging.

Daarnaast heb ik in de loop van de jaren een aardig netwerk opgebouwd van specialisten in de lastechniek, zodoende kan ik bijna altijd wel een antwoord en/of oplossing kan vinden voor uw lastechnische vraag.

Ik zie er dan ook naar uit om het team van Huisman te versterken en u als klant van dienst te kunnen zijn, zowel aan de balie te Tiel als telefonisch of per mail.

Ik heb er erg veel zin in,

Hans Derksen"

 

25 maart 2020   |   
  • Delen

Meer nieuws

AltijdAltijd

Omdat Huisman dag en nacht klaar staat voor haar klanten waar bereikbaarheid en flexibiliteit van levensbelang kan zijn.

HelderHelder

Omdat Huisman helder en transparant communiceert zoals begrijpbare facturen zonder verrassingen.

BehulpzaamBehulpzaam

Omdat Huisman haar klanten helpt tot ze geholpen zijn. Dat kan soms iets kosten maar helpen doen ze altijd.